Foros de discusión
RegistrarseBuscarFAQMiembrosGrupos de UsuariosLogin
no me lo puedo creer

Responder al tema    Foros de discusión » 1ª AUTONÓMICA CADETE - GRUPO 5 Ver tema anterior
Ver tema siguiente
no me lo puedo creer
Autor Mensaje
elojocritico

Mensaje no me lo puedo creer Responder citando
hoy concretamente, 14 de junio sobre las 11 de la noche, me acabo de enterar que el sardoma no cuenta con los servicios, del entrenador de cadetas de 1º, que en esta temporada llego, a la final gallega y ascendio el equipo a liga gallega, equipo este en su gran mayoria de primer año, por cierto que también llego a semifinales de la copa diputación, argumentando la directiva que el motivo de su no renovación, para entrenar el cadete b la próxima campaña viene dado, por su mala relación, con el entrenador del equipo de división de honor.
Enhorabuena señor miguel, ya ha conseguido usted, otro objetivo, ya se ha cargado a otro, para que? pues posiblemente para meter a otro amigo suyo, cobrando lo suficientemente bien, para la economia que puede soportar el club, si no a que viene unas rifas en pleno mes de junio, os juro que no daba crédito a lo que me contaron, hasta que pude comprobarlo haciendo una llamada a un buen amigo, de Remigio, en esto del mundo del fútbol, vamos que llame a algien del club, para ser claros, y efectivamente me confirmo la noticia.
Solo le pido al señor miguel, que si quiere al club, como el dice, que sea sincero con el club, que diga por que sigue todavia en el club, cuales son sus pretensiones y sobre todo, cual va a ser su próxima victima, yo ya la se, si no comprobarlo en el mes de octubre, si tenemos la mala fortuna, de que el equipo de liga nacional, no se encuentre en puestos altos, ya veremos señores.
Por cierto, aprovecho para felicitarlo, por la consecucion de la copa vigo, en esta final si estuvo presente, claro que el rival era el teis, y me imagino que en sus pretensiones de entrenar este equipo no estaba cara la próxima temporada, si no igual tendria guardia ese dia o tendria que hacer una escolta. De todas formas ENHORABUENA A TODO EL SARDOMA POR LA CONSECUCION DE LA COPA VIGO, creo que han sido justos vencedores en la final, yo estuve presente, pero de los incidentes finales prefiero no hacer comentarios.
SOLO UN ULTIMO RUEGO O SUPLICAS: JOSE MANUEL DESPIERTA, que estas metiendo el zorro en el gallinero, y si te encuentras solo o necesitas mas ayuda, no dudes en solicitarla, seguro que en el propio club, alguinen te ayudara DESINTERESADAMENTE, HAZME CASO, reunete de gente de confianza maxima. UN SALUDO
Mie 14 Jun, 2006 11:28 pm Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
cuper

Mensaje Responder citando
pois si que estiveches atinado no teu comentario. iba a contestalo pola maña, pero a veces un o esquece.
Vamos o que dis e realmente certo, e as cousas no clube van de mal en peor, en varias categorias, por que existe un vacio de poder na parte deportiva, o outro dia se comentaba tamen isto, na festa, de fin de tempada dun equipo alevin, vamos dos mais pequenos alevins, pero eche o que hai e debemos roelo.
PERO bueno podo dar unha noticia, que seria moi boa para o sardoma, referente o sr. miguel, o mellor non pode compaxinar seu traballo en sardoma, co seu ofrecemento, SI DIGO BEN CO SEU OFRECEMENTO, a un club de preferente, e donde el ten boas amizades, unha vez que se enterou que bASTERO, o adestrador da pasada tempada, na vindeira creo que vai adestrar en Marin, ou se acaso compaxina o adestrar os cadetes de division de honra e o equipo de preferente, e incluso o de coordinador, pero bueno iste ultimo sera un cargo honorifico, digo eu, por que actuar non actua, e cando o intenta a caga.
Mie 28 Jun, 2006 11:50 pm Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
cuper

non quero facer mais papel, de todo o que se di eiqui do sardoma e de algúns dos personaxes que vagan polo campo das relfas, si digo ben, vagan polo campo.
Sinceramente creo que deberiamos zanxar o tema, ata que este señor, nos volta a dar motivos para darlle un toque de atención, que non dubido que pode ser perto, iso por que o coñocemos e sabemos das súas andanzas.
Pero quisera facer un pequeno comentario, agora que acabo de leer, a enquisa de sergio, sobor de todo na súa firma, e penso que este foro, ten unha audiencia que supera a cadena SER, por que a túa sinatura vai feita por ti mesmo e outros que te apoian, ¿eses que te apoian tamén son foreiros?.
si e asi coma eu penso, vexo o poder de movilización enorme dos amigos, xa me entendes, ¿non?.
Por outra banda, os comentarios de gulías, sobor dos erros de ojocritico o escribir, che aseguro, coñocendo coma o coñezco, que son a drede, que penses eso de min, ainda menos mal e seria normal, por que non e meu forte, e menos con este galego novo tan normatilizado. De todas maneirasseus escritos os entendo millor, que eses escritos que comen letras, coma por exemplo en vez de por que, escribir xq e moitos mais.
Eu sollo teño un deseso entendase relacionado co foro, sobor de todo para ter menos protagonismo, uns cantos.Refirome a sergio,elojocritico,jugador eu mismo, encantariame que neste foro poidesen entrar entrenadores que estan ou estiveron no sardoma nun tempo mais ou menos recente e sin dubida que poidan confirmar ou non, tanto o que dixo ojocritico coma eu mismo ou coma a veces futbolista. Que entren si poden e que opinen.
Por certo o lein neste foro preguntando por adestrador que levou xogadores o areosa e estivo no sardoma, ese adestrador chamase Castiñeira, non sei si e bo ou malo coma adestrador, pero o que e certo e que os xogadores al menos cando estivo en sardoma o querian moito ainda que cando xogaba as pachangas con iles non lle gustaba perder nunca
Lun 31 Jul, 2006 12:31 am Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Futbolista

Castiñeira é un que estivo no Matamá vai pouco???
Lun 31 Jul, 2006 12:37 am Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Responder al tema    Foros de discusión » 1ª AUTONÓMICA CADETE - GRUPO 5 Todas las horas son GMT + 1 Hora
Página 1 de 1

Cambiar a: 
Puede publicar nuevos temas en este foro